مارال کامپیوتر زاگرس

راه کارهای McAfee برای کسب و کارهای کوچک و  متوسط

 

اینترنت و سیستم­ های متصل به آن بخشی جدایی ناپذیر از کسب­ وکارهای امروزی شده است. اما در نبود یک راهکار امنیتی مطمئن،این فناوری­ ها وامکانات می­ توانند درگاهی برای ورود نفـوذگـران و تبهکاران سایبری به شبکه کسب­ و کار باشند. وقت شما ارزشمند است و راهکارهای امنیتی نباید سبب کندی امور کسب ­و کار شما شوند. تفاوتی نمی­ کند که یک کارگاه تولیدی داشته باشید و یا یک رستوران و یا شاید هم یک شرکت تازه تاسیس؛ راهکار امنیتی هر کسب­ و کار کوچک و متوسط باید آسان، مقرون به ­صرفه و بی نیاز از کارشناس کامپیوتر تمام وقت باشد  .

McAfee Endpoint Protection for SMB راهکاری هوشمند، آسان و امن برای تامین امنیت کسب و کار شماست.

 

 راهکار برای شبکه های سازمانی

 

با راهکارهای سازمانی McAfee، محافظت از سیستم های سازمان دشوار نخواهد بود. راهکارهایی که بسته به نیاز سازمان شما، محصولات و فناوری هایشرکت McAfee را، در بستری یکپارچه، در اختیار شما قرار می دهند. مدیریت آسان امنیت سیستم ها، کاهش هزینه ها را در برخواهد داشت. راهکارهای جامع سازمانی McAfee سیستم ها و نرم افزارهای بر روی آنها را در برابر تهدیدات فوق پیچیده امروزی از جمله تهدیدات پیشرفته و مستمر (APT) محفوظ نگه می دارند. رویکرد یکپارچه سازی شرکت McAfee، گسترش و مدیریت متمرکز نرم افزارهای VirusScan Enterprise، SiteAdvisor Enterprise، Host Intrusion Prevention، Device Control، Application Control، VirusScan Enterprise for Storage، Security for Microsoft Exchange و Security for Microsoft SharePoint را فراهم می سازد.

 

مارال

 جلوگیری از نشت داده ها

 

در سیستم های دستی، حفاظت از اطلاعات بصورت دسته بندی آنها از جهت درجه اهمیت و سپس نگهداری در مکان های ویژه ای بود که دسترسی به آنها برای افراد غیر مجاز ممنوع شده بود. در بسیاری از موارد هم موانع فیزیکی موجود هرگونه سوء استفاده را تقریباً غیر ممکن می نمود. اما در سیستم های کامپیوتری اوضاع کمی فرق می کند. در اینجا بسیاری از اسناد محرمانه لازم است توسط چند کاربر مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه بر روی کامپیوترشان ذخیره گردند. از سوی دیگر راههای خروج اطلاعات از روی هر کدام از این دستگاه ها، گوناگون و فراوان می باشند. بنابراین نرم افزاری که برای حفاظت اطلاعات سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد باید بتواند اسناد مهم و محرمانه را شناسایی و دسته بندی کند و سپس بر اساس وظایف و جایگاه کاربران آنها را در اختیارشان قرار دهد. نرم افزار McAfee Data Loss Prevention امکانات کامل یک نرم افزار حفاظت از اطلاعات سازمانی را در خود دارد. به عبارت دیگر با استفاده از این نرم افزار، مدیر شبکه این امکان را می یابد که دسترسی کاربر یا گروهی از کاربران را به فایل های موجود در کامپیوتر خود و نیز اطلاعات موجود در سرویس دهنده های شبکه، محدود نماید.

 

 امنیت بسترهای مجازی

نرم افزارهای ضدویروس سنتی عملکرد مناسب و قابل قبولی در محیط های مجازی ندارند. در حالت سنتی، ضدویروس تنها سرویسی نخواهد بود که باید اجرا و راه اندازی شود و اغلب، کاربران به صورت گروهی شروع به کار می کنند. در این وضعیت، درخواست برای ضد ویروس به اوج می رسد و می تواند حالت “طوفان ضدویروس” (Antivirus Storms) را ایجاد کند. حالتی که ضدویروس تمام منابع را مصرف کرده و امکان شروع به کار را از کاربر می گیرد. برای جلوگیری از ایجاد گلوگاه و تاخیر در اجرای سیاست ها، راهکار McAfee Management for Optimized Virtual Environments AntiVirus، به اختصار McAfee MOVE AV، برخی از عملیات خود را از تک تک ماشین های مجازی کاربران به یک ماشین مجازی اختصاصی و مقاوم شده، انتقال می دهد. عملیاتی نظیر پایش (Scan)، تنظیمات و به روز رسانی بر روی ماشین مجازی اختصاصی انجام می شود. McAfee MOVE AV، یک انباره بزرگ و فراگیری از فایل های کنترل شده و سالم را تهیه و نگهداری می کند تا هر دفعه که یک مـاشین مجازی درخواست دسترسی به این فایل ها را دارد، نیازی به صبر کردن و کنترل مجدد توسط ضد ویروس نباشد. در نتیجه، حافظه اختصاص داده شده به هر مـاشین مجـازی کاهش یافته و حافظه آزاد شـده می تـواند در محل های دیگر به کار گرفته شود. زمان بندی هوشمندانه برای کنترل فایل ها و افزودن آنها به انباره فایل های سالم، باعث می شود تا تاثیر نامطلوبی بر روی سرعت عملکرد Hypervisor گذاشته نشود.

 

نظر خود را ارسال کنید